نصاب کولر گازی

نصاب کولر گازی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

نصاب کولر گازی

ما چندین سال است که اقدام به نصب کولر گازی با کیفیت بالا در بخش های تجاری، مسکونی و صنعتی می کنیم. تیم ما متشکل از تکنسین ها و نصاب های مجاز و ماهر در تلاش برای ارائه خدمات نصب سریع و حرفه ای کولر گازی در تهران می باشد. ما در خدمات نصب اسپلیت در تهران عالی هستیم. ما همه قوانین را رعایت می کنیم. ماموریت ما ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان با قیمت های رقابتی است. ما می دانیم که سرمایه گذاری در یک کولر گازی یک سرمایه گذاری پرهزینه است، به همین دلیل ما در تلاش هستیم تا خدمات موثر و بلند مدت ارائه دهیم. هیچ شغلی برای ما بزرگ یا کوچک نیست. ما مهندسی، مکانیکی، ارتقاء کارخانه یا جایگزینی کامل سیستم های تهویه مطبوع را ارائه می دهیم. طیف گسترده ای از برنامه های تعمیر و نگهداری و خدمات اضطراری برای مراکز خرید، بیمارستان ها، برج های اداری، ساختمان ها و غیره ارائه می شود.

اگر به دنبال نصاب کولر گازی هستید می توانید با شماره 02188665052 تماس بگیرید.

خدمات نصب کولر گازی ما مشکل خرید کولر گازی دیواری را حل می کند. تیم نصب ما بیش از 10 سال تجربه دارد و با نصب هزاران دستگاه تهویه مطبوع، اطمینان حاصل می کند که بهترین خدمات ممکن را دریافت می کنید و ارزش پول را افزایش می دهد. چه نیاز به نصب کولر گازی در منزل یا محل کار داشته باشید، ما شما را پوشش می دهیم. مجرب ترین نصاب کولر گازی را با توجه به برند و نوع سیستم شما برای شما ارسال می کنیم. نصابان متخصص ما هزاران کولر گازی در تهران نصب کرده اند! می توانید مطمئن باشید که تمام نصب های ما با بالاترین استاندارد انجام شده است و ما گواهی و تایید شده ایم. با نصب یک کولر گازی حرفه ای گرما را کنترل کنید. چه بخواهید یک واحد قدیمی را تعویض کنید و چه به دنبال نصب کولر گازی اسپلیت هستید، ما اینجا هستیم تا در مورد بهترین نصاب کولر گازی به شما کمک کنیم.


راه اندازی کولر گازی

زمانی که کولر گازی شما نو است و می خواهید برای اولین بار آن را نصب کنید، باید هوای داخل واحد و لوله ها را از رطوبت و گرد و غبار تخلیه کنید. اما کندانسور (یونیت خارجی) گاز دارد و نیازی به کار با خلاء ندارد. امروزه بهترین و به صرفه ترین راه برای انجام رطوبت زدایی، جاروبرقی کولر گازی است. عملیات جاروبرقی قبل از راه اندازی مادام العمر دستگاه ضروری است، زیرا اگر رطوبت و گرد و غبار از طریق لوله یا هوای داخل پنل وارد سیستم شود، باعث کاهش روند عملکرد دستگاه و در نهایت آسیب به کولر گازی می شود. لازم به ذکر است در سیستم هایی که گاز داخلی کندانسور به هر دلیلی خالی است، قبل از انجام عملیات خلاء باید شیرهای سرویس را باز نگه داشت تا عملیات تخلیه به طور کامل در کل سیستم انجام شود.

مراحل نصب کولر گازی

در ابتدای نصب کولر گازی باید سینی پنل نصب شود که وظیفه نگهداری پنل داخلی را بر عهده دارد. این سینی باید در سطح نصب شود. این سینی باید 10 تا 30 سانتی متر از سقف فاصله داشته باشد. با توجه به قرارگیری پانل داخلی، موقعیت کندانسور خارجی را مشخص کرده و پایه زمینی یا دیواری را برای کندانسور نصب کنید.

لوله کشی کولر گازی (اتصال بین کندانسور و پنل):

لوله های اتصال ابتدا باید جاروبرقی شوند. دو دلیل عمده برای جاروبرقی وجود دارد: 1 کار با خلاء لوله های رابط باعث می شود رطوبت و هوا در داخل لوله نباشد زیرا در نهایت باعث آسیب به کولر می شود. 2 عملیات جاروبرقی لوله ها را از گرد و غبار تمیز می کند و از گرفتگی سیستم در حین کار جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که اتصال لوله ها و لوله با کولر گازی برای جلوگیری از نشتی گاز در حین کار کولر گازی به درستی انجام می شود. ابتدا باید مساحت لوله از پانل تا کندانسور را با استفاده از متر محاسبه کرد و مساحت دیوار را به طور دقیق محاسبه کرد. همچنین حواستان باشد فواصلی که دارای خمیدگی هستند را درست و دقیق اندازه گیری کنید. هنگام برش لوله حتما لوله را دقیقا 90 درجه برش دهید. در غیر این صورت نشت گاز خواهیم داشت. همچنین دقت داشته باشید هنگام برش لوله همیشه 30 تا 40 سانتی متر بیشتر از سطح محاسبه شده لوله را برش دهید. قبل از اتصال لوله ها باید سطح مقطع لوله را چین دهید در غیر این صورت دچار نشتی گاز خواهید شد و به هیچ وجه از اره برقی در برش استفاده نکنید و فقط از لوله برش استفاده کنید. و لوله را پرچ کنید.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت : 15:2
بازدید : 507

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: